Alhamdulillah..Hidayah selepas sahur

Suka tengok Neelofa. Cantik.
Alhamdulillah.
Mari kita sama-sama berubah ke arah yang lebih baik.
I ❤ Allah
Selamat berpuasa.
Selamat beribadah.


22 comments:

  1. alhamdulillah..suka tengok dia berhijab...memang cantik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semoga istiqamah la kan...cantik...

      Delete
  2. Replies
    1. Cara dia cakap pon irra suka.. :)

      Delete
  3. ramai artis yg dah mula pakai tudung bagusnya =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Artis2 ni remaja nak follow...klu berbuat baik, kan peminat2 pon ikut..bagus sgt

      Delete
  4. Alhamdulillah semoga beliau dan kita juga menjadi org yg lebih baik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes akak. Menjadi lebih baik.
      Susah nak buat baik ni. Dugaan banyak sgt...
      Berubah n istiqamah...kerana Allah

      Delete
  5. moga-moga dia betul-betul berubah dan dia berubah atas sebab diri sendiri, atas sebab ALLAH. mudah-mudahan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semoga dipermudahkan urusan beliau n kita semua :)

      Delete
  6. Dia memang cantikkan? Baguslah dah berubah ke arah kebaikan... semoga kekal...
    p/s : sy nak tunggu artis kesukaan sy pulak bertudung mesti comel... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sape artis kesukaan tu? Nak tau jugak.. :)

      Delete
    2. Nora Danish dgn Anzalna hehehe... :d

      Delete
  7. Alhamdulillah ....moga beliau istiqamah dalam pemakaan tudung ..InsyaAllah

    ReplyDelete
    Replies
    1. harap begitu lah..dan kita semua berubah menjadi yg lebih baik

      Delete
  8. Setiap insan yg bijak, pasti akan membuat keputusan yg bijak.
    *pelajar cemerlang si lofa ni waktu sekolah dulu kan?.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aah. Pelajar cemerlang. Untung dia. Pandai. Cantik. Sekarang bertambah cantik.

      Delete
  9. alhamdulillah . sekarg da femes tudung neolofar

    ReplyDelete