GiveAway Contest MasyghulOnline: Pelikat Pants

http://masyghulonline.blogspot.com/2014/06/giveaway-contest-masyghulonline-pelikat.html
Jom join giveaway pelikat PantS
"Saya layak untuk memenangi hadiah utama kerana 
pertama: saya adalah peminat aflin shauki 
(ada kena mengena ke? hehee)
kedua: saya sangat menyukai design pelikat/batik pants ini
ketiga: saya tak pernah ada batik pants ni atau pon pelikat pants
keempat: kalau rezeki saya dapat pelikat pants saya akan hadiahkan buat suami saya"


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Segmen/contest/giveaway ketiga hari ni :D
Jom blogwalking sampai lebam! :P
Semoga ukhuwah yang terjalan memberi manfaat buat semua.

Salam kenalan dari Mommy Irra.


Ceritera irrayyan hari ini.



Mommy irra,
24/6/2014

23 comments:

  1. hehe. good luck mommy adam! :)

    ReplyDelete
  2. Gud luck.. follow sini..

    http://aisyahambris.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Balas singgah TQ irra.. done follow u back :) http://www.dhiyaafraabella.com/2014/06/giveaway-contest-masyghul-online.html

    ReplyDelete
  4. MEMBALAS KUNJUNGAN :D

    selamat berjayaa.. ~fightingss!~ :-b

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih siti aisyah
      salam perkenalan :)

      Delete
  5. salam perkenalan...
    gOOD luck too!!!
    tq follow n cik iput follow u back.....

    ReplyDelete
  6. saya datang membalas kunjungan. all the best! :)

    ReplyDelete
  7. Terima kasih farrah. Selamat berkenalan :)

    ReplyDelete
  8. haha semoga berjaya ; kalau Irra pakai sendiri pun cantik jgak kan Irra... ; menarik minat juga utk pcl join. thnks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Irra pendek mesti kelakar kalau pakai batik pants ni..hahaha kembang2..macam pokok rendang nanti :P Kalau ada rezeki, pakai kat rumah jela..hihi

      Delete
  9. Good luck... pernah belikan pelikat pants utk adik... mmg best kain dia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima masih nora.wahh nak kena dptkan jugak ni..senang nak pakai kain batik xyah ikat2. Hihi

      Delete
  10. Salam Mommy Adam Anis,
    Terima kasih kerana menyertai Contest pertama daripada kami yang tidak seberapa ini. Kami akan mengumumkan senarai pemenangnya pada 15 Julai nanti. Semoga berjaya.

    -admin-

    ReplyDelete